28. listopada 2022.
OBAVEZNO PROČITATI! Upute za ispunjavanje izvješća o provedenom projektu
Sekcija 1: O PROJEKTU – općenito
1.NAZIV PROJEKTA
2.MJESTO PROVEDBE PROJEKTA
3.VRIJEME PROVEDBE PROJEKTA
4.IME I PREZIME VODITELJA/VODITELJICE PROJEKTA
5.O PROJEKTU – Što je bio cilj projekta i kako ste ga ostvarili
Sekcija 2: REZULTATI projekta
6.AKTIVNOSTI (ukratko navedite koje su sve aktivnosti provedene u sklopu projekta: od pripreme i organizacije do provedbe …)
7.Postignuta medijska vidljivost (poveznice na pojavljivanje u medijima)
8.Odaziv publike na projekt (okvirno ili prema evidenciji broj publike)
9.Okvirno studentske publike/korisnika (ukoliko je moguće procijeniti ili prema evidenciji)
10.BROJ studentica i studenata uključenih u provedbu
11.Utjecaj projekta na studentsku zajednicu – na koji način je projekt unaprijedio studentski standard i studiranje na Sveučilištu u Rijeci ?
12.Što je vama značila provedba projekta?
13.Problemi prilikom izvođenja projekta (ukoliko ih je bilo)
Sekcija 3: PRILOZI
NAPOMENA: ukoliko zbog ograničenja ne možete priložiti neki materijal (video npr.) povratno nam molimo pošaljite e-poštom (skc@uniri.hr). Također, ukoliko je projekt rezultirao nekim od fizičkih formata (knjiga, časopis ili uz popratni fizički materijal), molimo fizički dostavite primjerak.
14.PROMO MATERIJALI: Ovdje prilažete promotivni materijal projekta (plakat, letak, vizual). OBAVEZNO nazvati prilog imenom projekta!
Ograničenje broja datoteka: 10 Ograničenje veličine jedne datoteke: 1GBDopuštene vrste datoteka: Word, Excel, PPT, PDF, Slika, Videozapis, Zvučni zapis
15.FOTOGRAFIJE: ovdje prilažete fotografije provođenja projekta (molimo bar 2 kvalitetne fotografije visoke rezolucije)
Ograničenje broja datoteka: 10Ograničenje veličine jedne datoteke: 1GBDopuštene vrste datoteka: Word, Excel, PPT, PDF, Slika, Videozapis, Zvučni zapis
16.Ukoliko imate dodatne priloge na nekoj od vanjskih poveznica (više fotografija, videa, …)
Sekcija 4: FINANCIJSKO IZVJEŠĆE
Napomena: U financijskom dijelu izvješća upisujete ukupno utrošene iznose koje je financirao SKC. Upisujete ukupne troškove u kunama (s PDV-om, bruto ukupne iznose). Ukoliko neke od navedenih pojedinačnih troškova niste imali, upisujete “0” (nula).
17.UKUPNO DODIJELJENI IZNOS
18.UKUPNO UTROŠENI IZNOS
19.NAJAM OPREME
20.PUTNI TROŠKOVI
21.SMJEŠTAJ
22.RADNI I POTROŠNI MATERIJAL
23.UREDSKI I ORGANIZACIJSKI TROŠKOVI
24.OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA
25.HONORARI
26.OSTALI TROŠKOVI
27.Eventualna napomena/pojašnjenje opisa i iznosa troškova
28.PRILOG dokaza o isplaćenim troškovima (preslike računa).
(Dovoljno je priložiti karticu projekta ovjerenu u računovodstvu fakulteta!)
Ograničenje broja datoteka: 10Ograničenje veličine jedne datoteke: 1GBDopuštene vrste datoteka: Word, Excel, PPT, PDF, Slika, Videozapis, Zvučni zapis
Za sve nedoumice, slobodno nam se obratite!