Natječaj za financiranje svih studentskih projekata Sveučilišta u Rijeci u 2023. godini otvoren je do 31. siječnja 2023. godine!
I ove godine na natječaj SKC-a (kategorija kultura i umjetnost) prijavljujete se online direktnim pristupom na natjecaj.skc.uniri.hr. Sve kategorije projekata, one koje provodi Studentski zbor i Studentski kulturni centar objedinjeno se nalaze na direktnoj poveznici natjecaj.uniri.hr. Natječaj za programe iz kulture i umjetnosti provodi SKC, a sve ostale kategorije provodi SZSUR.
Pažljivo proučite kategorije, odaberite kategoriju kojoj pripada vaš projekt i prijavite se za financiranje. Pojedini projekt možete prijaviti samo u jednoj kategoriji. OBAVEZNO PROČITAJTE TEKST NATJEČAJA!
ODLUKU I TEKST NATJEČAJA 2023 kojeg provodi SKC pročitajte ovdje: poveznica.
SMJERNICE ZA PRIJAVU PROJEKTA 2023:
Prijave se vrše elektroničkim putem preko online aplikacije kojoj se može pristupiti na www.natjecaj.skc.uniri.hr. Nakon registracije (s korisničkim imenom i lozinkom po vlastitom izboru) prijavljujete projekt ispunjavanjem različitih kategorija prijavnog obrasca.(PROCES registracije i prijave isti je kao i na prijašnjim natječajima, a kako se registrirati možete pogledati ovdje):
Općenite sugestije: Planirajte i promišljajte, ne čekajte zadnji čas. Realno pristupite prijavi i očekivanjima te financijama. Pišite sabrano, kvalitetno i pismeno. Pazite na pravopis! Ukoliko je potrebno, zamolite nekog da pročita prijavu za dodatnu lekturu. Slobodno nas kontaktirajte za sve nedoumice.
Kategoriju projekta – birate prema natječajnim propozicijama.
Broj korisnika – navedite realan očekivan broj s obzirom na kategoriju i svrhu projekta (bilo bi dobro da projekt može privući nešto veći broj publike te da bude relevantan za tu publiku).
Suradnici i suradnice – precizno imenom i prezimenom navesti suradnike te njihovu funkciju u projektu, također treba navesti, ako postoje, udruge i ustanove s kojima će se surađivati te navesti o kakvoj je vrsti suradnje riječ; pritom treba paziti da dostavite izjave pojedinaca i/ili udruga o spremnosti na suradnju; ako navedete suradnike, udruge, ustanove s kojima ćete surađivati, a niste kontaktirali te osobe, to znači da suradnje zapravo nema; posebice pazite da priložite odobrenje za korištenje određenih prostora ili javnih površina.
Kratki opis projekta – važno je u najkraćim crtama, konkretno i jasno predstaviti projekt – njegovu ideju, svrhu, područje, namjere. (Kratki opis ne sadržava konceptualno pojašnjenje nego realno i direktno).
Opis projekta – opis projekta treba biti detaljan, ali jasan i konkretan; nije potrebno pisati stranicu teksta gdje se teoretizira, iznose dojmovi, želje, apstrahira itd. već ovdje predstavljate uvjerljiv i konkretan opis projekta iz kojeg je jasno vidljivo tko će raditi, što će se raditi, zašto će se raditi, kako će se raditi, s kim će se raditi, gdje će se raditi, u koje svrhe, za koga; s kojim doprinosom.
Cilj projekta – treba jasno navesti ciljeve koji su vidljivi, uočljivi, mjerljivi, dakle oni koji se mogu pratiti – što se sve s projektom želi postići. Bilo bi poželjno da projekt uvijek uključuje javnu, komunalnu dimenziju; on je namijenjen nekome – primarno studentskoj populaciji i unaprjeđenju i razvoju studentskoga života na Sveučilištu – iz određenih razloga (kod ovoga treba paziti posebice kada se prijavljuju radovi u kategoriji završnih/diplomskih radova).
Način promocije – realno navesti načine promocije, odnosno medijske i ine platforme te strategije kako će se promocija vršiti. Uz svaki medij navesti na koji način će se putem njega promocija vršiti; zatim navesti koju ciljanu publiku takva promocija želi angažirati.
Očekivani rezultati – treba navesti realno očekivane rezultate: dakle ono što je ostvarivo i mjerljivo – privući toliko i toliko osoba; potaknuti ih na to i to (Primjerice: prikazat će se toliko filmova, posjetitelji će imati tu i tu korist, razvit ćemo to i to, omogućit ćemo to i to…)
Početak i završetak izvedbe – nemojte zaboraviti navesti planirani početak i kraj.
Vremenski plan provedbe – ovdje treba paziti, često je nesustavan ili vrlo oskudan; treba osmisliti što će se u kojem trenutku, s kim i na koji način raditi; uz svaku etapu dakle treba navesti koje će se radnje i u koju svrhu poduzeti (planiranje po mjesecima ili danima ovisno o obujmu projekta).
Financijski plan – treba ga detaljno razraditi i navesti. Pazite da ne pretjerujte i da ne napuhavate troškove; troškovi trebaju biti realno navedeni – povjerenstvo vrlo pazi na taj aspekt. Sugestija je da honorare potražujete realno te kada su uistinu potrebni za vanjske suradnike bez kojih projekt nije izvediv*. Troškovi unajmljivanja opreme – raspitati se na Sveučilištu što je moguće posuditi jer se zaista dio opreme tako može dobiti.
* Angažman studentica i studenata uključenih u provedbu projekta ne predstavlja rad niti djelo za kojeg se ostvaruje niti potražuje financijska naknada.
Prilozi – svi prilozi/dokumenti koji se dodaju u aplikaciji moraju biti isključivo u PDF obliku i imenovani sukladno nazivu dokumenta i prijavitelja. Neobavezni prilozi dodatno doprinose ozbiljnosti same prijave. (U interesu vam je priložiti što kvalitetniju skicu rada, već gotov scenarij, tekst i sl.).
Za sve ostale upute i nedoumice obratite nam se na skc@uniri.hr! SRETNO!