13. studenoga 2024.
Što je najvažnije da bi film bio dobar? Sto redateljica i redatelja, stotinu različitih odgovora. No, često se čuje uvjerenje da 70 posto konačnog rezultata ovisi o svemu što radite prije nego li ćete uopće uključiti kamere – a tu je ključan moment odabira glumaca i glumica. Kako pronaći pravu osobu za vaše replike, kako od rečenica na papiru stvoriti žive, uvjerljive likove? Kako odlučiti koji je glumac onaj pravi, gdje su na tom putu zamke i stranputice, kako svladati taj vječni rebus – kako stvoriti odnos glumca i redatelja da bi njihovi likovi djelovali stvarno i životno? Nema tu pouzdanog i sigurnog recepta, ali redatelj i scenarist Igor Mirković iznijet će iskustva temeljem stotina stvorenih likova za duge i kratke filmove i tv-serije.
Igor Mirković je filmski redatelj, scenarist i tv-novinar. Od 1989. radi kao televizijski novinar, urednik i autor brojnih dokumentarnih emisija i političkih magazina. Za svoj je novinarski rad dobio više nagrada. Od 1998. režira dokumentarne filmove, a od 2002. stječe status samostalnog umjetnika ifilm mu je primarna je djelatnost. U kinematografiju ulazi s dva dugometražna dokumentarna filma koji su ostvarili visoku gledanost u redovnoj kino-distribuciji – godine 2001. filmom Novo, novo vrijeme (koredatelj Rajko Grlić) i Sretno dijete dvije godine poslije, koji je distribuiran u kino mrežama i televizijskim programima više zemalja regije. Od 1999. član je najužeg kreativnog tima Motovun Film Festivala, od 2007. godine je direktor. Od 2010.-2020. vanjski je suradnik na Studiju novinarstva Fakulteta političkih znanosti, gdje predaje na smjeru televizijskog novinarstva.